Služby

Vykonanie procesného auditu (interný alebo u dodávateľa) podľa štandardov:

  • VDA 6.3:2016 (aj potenciálna analýza)
  • FORMEL Q Capability (Fähigkeit) verzia č.8 pre VW Group značky
  • FIEV pre francúzske značky
  • GS 90018-1,2 pre BMW Group
  • Audit podľa štandardu VDA Field Failure Analysis (Analýza reklamovaných dielov z poľa)
Vykonanie systémového auditu podľa štandardov: 
  • ISO 9001:2015 – Požiadavky
  • IATF 16949:2016 – Požiadavky na SMK v organizáciách zaisťujúcich sériovú výrobu a výrobu príslušných náhradných dielov v automobilovom priemysle. 
Služba zahŕňa plánovanie, vykonanie auditu, súhrnnú správu (report), komunikáciu odchýlok a konzultáciu opatrení. 

Školenia v oblasti: 

  • Produktový audit podľa VDA 6.5 – školenie v rámci rozsahu platnej normy. 
  • Procesný audit podľa VDA 6.3 – základy, pojmy, štruktúra, školenie v rámci rozsahu platnej normy. 
  • Systém analýzy chybných dielov z poľa – tzv. Warranty management 
  • Špecifické požiadavky zákazníka (Daimler AG, Volkswagen Group, BMW Group) – priblíženie požiadaviek, vysvetlenie ich obsahu a významu
  • Používanie 7 základných nástrojov kvality v praxi
  • Metódy pre riešenie problémov (8D, 5Why, Ishikawa,…)
 
UPOZORNENIE: Školenia VDA nie sú licencované. Účastník získa osvedčenie o absolvovaní školenia.
  • Konzultácie a coaching v oblasti zabezpečovania kvality nakupovaných produktov, kvality produkcie a zabezpečovania podpory pre zákazníka (riešenie reklamácií a zabezpečovanie spokojnosti zákazníka). Riadenie kvality v celom dodávateľsko odberateľskom reťazci. 
  • Konzultácie pre plánovanie, zavádzanie a zlepšovanie systémov kvality podľa normy ISO 9001 a IATF 16949.
  • Ťažiskovou oblasťou je zvyšovanie výkonnosti procesov. Napriek zložitosti súčasného konkurenčného prostredia je zvyšovanie výkonnosti procesov založené na jednoduchosti, prehľadnosti a schopnosti rýchlo a flexibilne reagovať.

Aký je prínos pre zákazníka?

Reálne prínosy sú rôzne, výsledok nie je možné paušalizovať. Dôvodom sú rôznorodé požiadavky zákazníkov, rôzny rozsah projektov, charakter produktov a procesov, pôsobenie podniku v odvetví. Medzi prínosy, ktoré zákazníci získali, patria napríklad: 

  • Pochopenie kvality ako faktor konkurencieschopnosti
  • Zníženie odpadu (nepodarkov) a optimálnejšie využitie zdrojov
  • Skrátenie doby výroby
  • Optimalizované plánovanie procesov a ich efektívny monitoring